4 mrt 2016

Bloghop Kimya verpakkingen

Het is weer bloghop tijd bij Kimya!! En deze keer gaan we iets totaal anders laten zien!!
Het team is aan de slag gegaan met een luxe triangeldoosje en een bijpassend gondeldoosje!





Wat is de bedoeling?

Hop langs alle blogs van de team leden en laat ook bij iedereen een reactie achter. Begin op het Kimya blog( hier dus) Ben je klaar met hoppen dan komt je terug op dit Kimya blog en daar laat je weten dat je klaar bent met hoppen.

 Femke van Kimya verloot onder alle bloghoppers een  verrassingspakket!

Als het goed is ben je via de blog van Margreet hier aangekomen en heb je haar mooie creatie kunnen bewonderen.

Ik heb gekozen voor een roze triangeldoosje en gondeldoosje


Mijn triangeldoosje



Op het triangeldoosje heb ik eerst een stukje roze kant geplakt en daar overheen een stukje roze crispy kant gestrikt. Hier bovenop het ik een dun lintje geknoopt en daar bovenop een hout hartje geplakt. Daar onder heb een stukje tekst lint geplakt met de tekst "make a wish"


Aan de onderkant heb ik twee houten bloemetjes boven op elkaar geplakt en daar weer boven op een houten varkentje. 


Bovenop mijn gondeldoosje heb ik een taartrandje (papieren onderzetter) geplakt. Daar boven op een stukje roze kant. Ik heb een strik geknoopt van een stukje burlap en vastgezet met dubbelzijdig tape. Aan de strik heb ik een hart label geknoopt met daar bovenop de tekst kadootje. Van de sticker heb ik aan de boven en onderkant een stuk afgeknipt, zodat hij op het labeltje past.


Vergeet hier niet een reactie achter te laten voordat je verder hopt naar Sandra

Hieronder vind je een overzicht van de artikelen die ik heb gebruikt. Als je op de foto klikt dan kom je bij het desbetreffende artikel in de webwinkel.

Veel liefs, Jolanda



       
  

12 opmerkingen:

ger zei

ook alweer zulke leuke doosjes het is echt super wat jullie allemaal maken prachtig hoor gr. gerrie

Creanita60.blogspot.nl zei

Leuk dit roze doosje met lekkere inhoud en grappig accentje erop!
Groetjes Anita

saskia zei

mooi

SoStampFul zei

Roze blijkt wel in de smaak te vallen bij het DT team maar nog leuker is hoe verschillend ze allemaal zijn geworden. Ook deze van jou is zeer geslaagd!
Tot Hops....

Anita's Kaarten en Creaties zei

Tjonge weer zo'n mooi doosje!
Rose is wel favoriet bij jullie geloof ik, hahaha
Maar wel erg mooi, fris en vrolijk!

Unknown zei

Leuke mooie creatie en roze blijft de favoriet heb ik hier bij deze bloghop al gezien!

Richtsje zei

Grappig om te lezen dat ik niet de enige ben die denkt dat roze wel de favoriet is bij jullie! Geeft niks hoor, ik kan er van genieten en gebruik het ook best veel... Maar jou doosjes zijn ook echte cadeautjes geworden, leuke details en heel mooi afgewerkt!!

Groetjes Richtje

Wil zei

Deze doosjes zijn ook weer heel leuk. Enja, roze is en blijft een mooie kleur om mee te werken :)

Miranda's Creative World zei

Mooi, dat hout en jute bij het roze!

Vigdis zei

Leuke doosjes heb je gemaakt. Voor het gebruik van het jute en hout geeft het een bijzondere uitstraling.

Colien zei

Heel leuk gemaakt, mooie combi van materialen in bijpassende kleurtjes!
grtz.Colien

yanmaneee zei

goyard tote
nba jerseys
off-white
nike air max 2019
longchamp outlet
air jordan
moncler jackets
nike 270
louboutin shoes
curry shoes